FAQ

Veelgestelde vragen

Wat minder ervaring met online bestellen? Hier groeperen we alvast enkele veelgestelde vragen. Vind je het antwoord hier niet, aarzel dan niet ons te contacteren. Wij beantwoorden je vragen met plezier.

Alira

Wat kan je van ons verwachten

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Wij zorgen voor een stevige verpakking en behandelen jouw bestelling met de grootste zorg.

Je kan telefonisch of per e-mail geen bestelling plaatsen. Plaats je bestelling in het winkelmandje en reken af.

Je bestelling wordt verzonden binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling. Je krijgt een e-mail wanneer je order onze winkel verlaten heeft. Afwijkingen op basis van locatie van de bestemmeling zijn mogelijk.

Bancontact, Visa en Mastercard.

Voor een omruiling moet altijd een nieuwe bestelling geplaatst worden op de webshop. Het artikel dat geretourneerd wordt, zal terugbetaald worden na correcte ontvangst.

Indien je ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam, betalen wij de retourkosten.

Niet gevonden wat je zocht? Wij helpen je graag verder